Purpose, Reason, and hope to create blog

1. Purpose to create a blog
           My goal in creating a blog is to improve my ability in the field of writing and to understand technology, because with a blog it will make me more active to keep up with developments, especially in the digital world, and I want to channel ideas or ideas on my blog so that my blog becomes content that is useful for many people, and my final goal is so that I can learn to become a writer through a blog that I created

2.    Reasons for creating a blog
 
The reason I created a blog was to complete one of the tasks that had been given by a lecturer, but not only that I made a blog but so that I could learn to write on the internet and be useful to many who have visited my blog, and I intend to go to be creative on my blog so that my blog becomes more interesting for people to visit

       3. Hope to create a blog
My hope is that the blog I have created has many visitors and is useful for those who visit my blog, and have positive content so that it can benefit many people, and my last hope is to make my blog a source of learning for everyone










1.    Tujuan membuat blog

       Tujuan saya dalam membuat blog adalah untuk meningkatkan kemampuan saya di bidang penulisan dan memahami teknologi, karena dengan blog itu akan membuat saya lebih aktif untuk mengikuti perkembangan, terutama di dunia digital, dan saya ingin menyalurkan ide ide di blog saya sehingga blog saya menjadi konten yang bermanfaat bagi banyak orang, dan tujuan akhir saya adalah agar saya bisa belajar menjadi penulis melalui blog yang saya buat

2. Alasan membuat blog
Alasan saya membuat blog adalah untuk menyelesaikan salah satu tugas yang telah diberikan oleh dosen, tetapi tidak hanya saya membuat blog tetapi juga agar saya bisa belajar menulis di internet dan berguna bagi banyak orang yang mengunjungi blog saya , dan saya berniat untuk menjadi kreatif di blog saya sehingga blog saya menjadi lebih menarik untuk dikunjungi orang

             3. Harapan membuat blog
Harapan saya semoga blog yang telah saya buat memiliki banyak pengunjung dan bermanfaat bagi mereka yang mengunjungi blog saya, dan memiliki konten positif sehingga dapat bermanfaat bagi orang banyak, dan harapan saya yang terakhir adalah ingin menjadikan blog saya sebagai sumber pembelajaran bagi setiap orang






Komentar